lauantai 15. syyskuuta 2007

Lintsillä

Tänään olin pitkään ulkona, viisi tuntia. Kylmäkin tuli. Olin nimittäin Lintsillä elämäni ensimmäisellä keikalla/konsertissa/mikä lieneekin. Soittajat eivät olleet mitään päätähuimaavia, mutta se lienee sivuseikka. Menin sinne lähinnä tapaamaan erästä ihmistä, jota en ollut nähnyt pariin vuoteen. Tuosta vain, sen kummemmin suunnittelematta. Siellä me sitten olimme ja juttelimme kaikesta turhasta, niin kuin yleensä jutellaan. Välillä söin jäätelöä, purkkaa ja lakua. Jotenkin outoa, mutta kivaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olin koneella ja muistin yhtäkkiä, että puhuitkin pitäväsi blogia. Vihdoin löysin teini tänne :D

Lousku kirjoitti...

Ja minä huomasin kommenttisi vasta nyt...kiva, kun käyt lukasemassa, vaikka ei täällä mitään kovin tähdellistä useinkaan ole. Henkilökohtainen ajatusten kaatopaikka tämä päiväkirja taitaa olla. Miskasta on paljon juttua, koska se on a) näköjään koko elämäni b)mielenkiintoisempi kuin minä