sunnuntai 23. maaliskuuta 2008

Flunssa

Miska voi taas ihan hyvin, minulla sen sijaan on mitä kamalin olo. Eilen illalla alkoi jo kuume nousta, mutta se ei ollut kyllä mitään verrattuna tähän. Silmät vuotaa, räkä valuu, pyörryttää, särkee ja kolottaa. Ibubrofeenia olen napsinut, mutta vaikutukset ovat aika laihoja. Eihän mulla ollutkaan kuin sata ja yksi asiaa, joitka olisi pitänyt tai olisin halunnut tehdä loman aikana. Mutta se siitä, ei onnistu tässä kunnossa. Olin jo ehtinyt unohtaa, miltä tuntuu kun väsyttää, mutta ei pysty nukkumaan (kaikki röörit tukossa); kun haluaisi nousta ylös, mutta ei pysy pystyssä tai kun särkee jokaista niveltä ja lihasta tekee mitä hyvänsä. Raivostuttavaa tämmöinen. :(

4 kommenttia:

Maastis kirjoitti...

Tunnolliset ihmiset sairastavat lomalla :)

_ kirjoitti...

Niin, teidän suvussanne ei osata levätä silloin, kun täytyy. Nojaa taaksepäin ja lue kirjaa tai katso jotain ruutua, jossa välkkyy kuva. Jos rentoutuminen ei suju, uskottele edes itsellesi, että rentoudut.

Lotta K kirjoitti...

Ai tiedänkö tunteen...

Tervetuloa joukkoon :)

toivoo: tartuttaja (sori)

Lousku kirjoitti...

Joo, koiran lenkitystä lukuunottamatta olen vain maannut puolikuolleena sohvalla.

Miska on ihan hassu: kun iskä ei ole kotona, sitä tuntuu huolestuttavan kovasti flegmaattinen ja vaisu olemukseni. Se päivystää sohvan vieressä, nuolee käsiä ja eritteistä naamaa tai vain istuu ja toljottaa. Välillä se yrittää tuoda mustekalaa sen oloisena, että koitas piristyä. Kovin epämiskamaista, mutta suloista. :)