sunnuntai 2. maaliskuuta 2008

Mökkikuvia viime viikonlopulta

Mökki


Saunarakennus

Missähän minä olen?

Poseeraus huomioliivi päällä.


Paistjärven maisemia.

Miska istuu ilta-auringossa odottamassa hitaita tallaajia.

Miska kaivoi jostain maailman eltaantuneimman tennispallon ja kantoi sitä ympäriinsä onnessaan.

Majavan jälkiä:




Tässä sitten muutaman tältäpäivältä Pikku-Muusan ja muiden iskän synttärivieraiden lähdettyä:

Miska kävi nukkumaan Muusan viltille kaikessa hiljaisuudessa...;)

Vihdoin rauha...

2 kommenttia:

Maastis kirjoitti...

Mulla ois sulle pyyntö. Sullahan on siis vesikilppari, eikö? Voisitko mitenkään ottaa sen altaasta kuvaa ja joko julkaista sitä blogissasi tai sitten laittaa vaikka privana tulemaan os. maastis@gmail.com. Olen tässä ihan yllättäen joutunut tilanteeseen, että jouduin ottamaan kaksi punakorvaa hoitoon, ja olen pihalla kuin lumiukko noiden kanssa. Konnamaata ja Herppiä olen lueskellut melkein koko päivän, mutta kuviakin ois kiva nähdä ihan sen takia, että näkis millaisia käytännön ratkaisuja ihmiset ovat näiden kanssa tehneet. En tiedä kauanko nuo minulla on, mutta mahdollisimman hyvän hoidon ilman muuta haluaisin niille tarjota. Ulkosuodatin ja lämmittelylamppu pitää nyt kai ensi tilassa hommata, UVB-valo noilla on. Voi elämä mihin kaikkeen sitä joutuukin :o

Lousku kirjoitti...

Oho, oletpas liemeen joutunut! :D
Joo, tottakai voin, vaikka nyt heti. Laitan ne sitten tähän blogiin.